Thursday, April 30, 2009

Saje saje je...

rasa seronok pulak bila buat blog sendiri nie. secara tak langsung boleh jugak meningkatkan gaya penulisan aku. aku nie suka membaca novel. so, macam terikut ikut la gaya bahasa dalam novel. rasa macam aku nie pengarang novel lak...hehehe....ok la tu (tiru gaya saida sat)...nak terbit novel sendiri memang takde laa...so anggap blog aku nie macam novel laa...

kepada rakan rakan yang melawat blog aku nie, aku ucapkan terima kasih. sebarang komen daripada anda semua aku terima dengan senang hati. mungkin dengan pandangan anda semua aku boleh perbaiki blog aku nie. aku masih baru dalam blog nie. so, kalau ada apa apa kekurangan atau kelemahan korang semua abaikan je la ek..?? :)

patutnya aku wat post nie dahulu. baru wat post pasal anak aku. ye la orang baru first time belajar wat blog nie. excited giler ler...hehehe...takde salam, takde apa main terjah je...(macam abang nas melodi tu)

aku harap aku dapat sentiasa update blog aku nie. harap rakan rakan semua dapat bagi sokongan pada aku. lagi setengah jam aku nak balik dah. so, rasanya nie post aku yang terakhir utk hari nie. ada masa, ada cerita terbaru aku update lagi.

akhir kata selamat bercuti sempena esok hari pekerja 1 mei. semoga segala perancangan anda semua berjalan dengan sempurna. kita berjumpa lagi pada hari isnin....insyaallah

No comments:

Post a Comment