Digital clock

Tuesday, July 20, 2010

Ikan 'Jaket' Sumbat Cili


Lauk nie aku masak...Mr. Hubby ngan mama puji masakan aku niee....katanya ok...aku pe lagi...punya la excited...aku jenis suka kalau orang komen masakan aku...kalau tak sedap komen je...next time i'll improved my skillss....(ceh wah...!!!....heheheheeh)
Lagi satu aku memang suka masak...kadang tu aku suka improvised kan masakan aku...kita kan kena kreatif...letak la pe pun nak bagi sedap...selain dari rasa masakan tu, kita kena jugak 'cantikkan' masakan/makanan kita...maksudnya dari segi presentation...contoh macam ikan kat atas nie...nak cantikkan nya aku tabur daun sup+daun bawang...baru la menaikkan lagi selera makan kita....hehehehehe
Ok...byeee....

No comments:

Post a Comment