Digital clock

Tuesday, July 6, 2010

Panas+Sejuk=???....


aku kat opis sekarang...aircond kat opis punya la sejuk tahap cipan betul...dah boleh beku macam daging korban dah...hehehehe...saje aku buh gambar merah membara...biaq panaih sikit...sejuk gedi dah niee...

keje kat opis ok je...no problem...semua aku leh handle...ceh...(puji diri sendiri tu)....heheheh...

malam semalam aku, husband ngan afiq kitaorang pi The Store, Banting...pi beli suar jeans Mr. Hubby ku...not bad la harga nya...tengah ada sales la sekarang kat situ...sampai hujung bulan nie kalau tak silap...pastu beli pampers afiq, barang makan sikit...kitaorang punya leka bershopping sampai pak guard tu nak tutup dah...kelam kabut bayaq kat kaunter...leka punya leka barang yang kitaorang simpan kat tempat penyimpanan barang pun tertinggal...nasib Mr Hubby ku ingat...pak guard tu perasan dia pi tolong ambilkan...thank you so much uncle...

kuaq dari The Store pukui 10 mlm...on the way balik kitaorang singgah makan kat kedai Bukit Changgang...seronok tengok afiq makan...afiq kalau kat luaq dia makan banyak...kalau kat umah dia sibuk nak makan sendiri...yang masuk dalam mulut 2,3 biji nasi je...yang bersepah kat lantai yang lebihnyaa...hehehehe...Mr Hubby ku makan nasi goreng kampung..aku nasi putih...lauk pulak daging masak merah+sayur kailan ikan masin+sup...berselera afiq makan...




gambar belah kiri nie hiasan semata mata...tapi ada kaitan ngan makanan kan...hehehhe (gambaq nie masa aku masak kat kg Mr Hubby)...

habis makan sampai umah dalam pukui 11 lebih...sampai umah kemaskan afiq, bagi dia minum susu...then tidoqkan diaa...

lepaih tu aku tidoqkan Mr Hubby lak...heheheeheh...tak laa...dia tidoq sendiri laa....(dah blushing dah niee...heheheheh)


Semoga bertemu kembali...byeeee

No comments:

Post a Comment