Tuesday, August 24, 2010

Voucher I-Setan

hari sabtu hari tu aku, afiq ngan fizie pi lot 10, bukit bintang...sebenarnya aku dapat voucher i-setan drp officemate dah lama dah...bila nak pi je asyik tertangguh...ada je hal nye...jadi sabtu hari tu kitaorang pi laa...(hubby takdak, pi operasi kat johor....huhuhu) mula mula ingat nak park je kete kat stesen erl naik erl je...pastu malas lak...nanti dah sampai kl sentral nak menapak sikit punya jauh nak naik monorel lagi...ngan panas panas niee...so terus drive je...

orang boleh tahan ramai la jugak...aku sebenarnya jarang datang sini...area aku biasanya kat Jalan TAR...fizie memang port dia la kat sini...kalau aku sorang pun aku tak berani nak datang...rasa macam area bukit bintang niee 'liar', 'sosial' sikit...ntah laa tak tau nak drescribe macam mana...

nie antara pic nyer...



depan Lot 10...dah lama tak datang sini...tau tau je datang sini dah bawa anak...hehehe


depan Lot 10 lagi...from different angle...

Si kecil Afiq bergambar sat...tak habis habis ngan isap jari dia tu....dapat la aku beli satu t-shirt ngan suar jeans utk afiq...voucher dapat rm50 je...tambah duit sikit...nasib ada discount...dapat la kurang sikit...kalau tak discount suar jeans afiq yang sinonit tu je dah rm90...t-shirt dia pulak rm60...tu baru pakaian budak kecil...pe lagi kita yang besar niee....hisshshh....

'Si budak rambut merah' ngan mamu nyer...baik pulak afiq kali niee...nak je dia berjalan...kalau tak tu asyik nak berdukung je...kalau ada ayah dia lagi la mengada ngada... Lepas masuk Lot 10, kitaorang masuk sini pulak...fizie beli t-shirt pulak kat sini...meriah suasana kat sini...
Afiq posing sat kat depan BB Plaza...masa nie eksyen sikit...kita panggil suh dia tengok camera, dia wat tak tau jee....dah habis baru sibuk dia nak tengok gambar dia....

ok...habis entry pasal voucher niee...(next entry pleaseee....--->ada lagi ke??)

No comments:

Post a Comment