Monday, July 5, 2010

WelCoMeeee BaCkkkk!!!....

haiiii...lamanya tak update blog niee...dah bersawang, berlumut, bersarang bagai...semuaaa adaa...tak sempat laa...bz, bz ngan keje, ngan anak, ngan laki lagi laaa...heheheeh

kali nie aku nak borak pasal apa ye...meh ler aku cite sikit...aaa..baru teringat...aku nak citer pasal convocation aku...aku dah selamat konvo bulan mei hari tu...so saje ler nak share gambar ngan kawan kawan semua...(kalau ada yang tengok blog aku nie ler)...heheheh


nie ler gambar yang paling istimewa sekali aku rasakan sebagai seorang graduan...akhirnya berjaya gak aku walaupun aku sedikit tertinggal drp kawan kawan yang lain...agaknya nak kena ada afiq sekali baru aku dapat konvo...hehehhe


nie pulak gambar sebelum hari konvo aku...pre-convo ngan family aku...





nie pulak ngan parents masa photo studio...



utk selingan pulak aku post pic afiq...afiq ambil berkat nak masuk universiti gak...harap harap afiq akan berjaya dalam pelajaran & jadi anak yang soleh...amin...



ok laa...ada masa nanti aku wat entry lain...sehingga bertemu lagi...

No comments:

Post a Comment